Bijna! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Arie en Marian - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Arie en Marian - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Arie en Marian

28 December 2013 | Nederland, Nieuwegein

't is bijna zover!
Morgen worden we door Nena, Danny en Zino naar Antwerpen gebracht en vandaar gaan we fietsen naar ons hotel vlakbij Zaventem, Brussel vliegveld. Arie kijkt daar helemaal naar uit, hij is op 't moment z'n laatste energie eruit aan 't persen bij de Polsbroekse voetbalclub.
Maandagochtend vroeg naar 't vliegveld, fiets in de doos, 't wordt zowaar routine.
Dan vliegen, op naar Cuba. daar landen we in Varadero (een resort op 120 km. afstand van Havana) en dan in een dag naar Havana fietsen want Oud&Nieuw hopen we aldaar te vieren. Ik zal m'n mojito's op eenieder drinken, op 't fijne herfstweer in Nederland en op m'n uitzicht op een of ander koloniaal pleintje.
Vanmiddag nog met Sarah naar de fietsenwinkel in 't dorp gefietst op de tandem voor de laatste accessoires. Mooi mandje voorop, niet erg stoer maar wel superpraktisch. Ik heb 'm nog even opgepimpt met een bloemetje hier en daar. Ouwe happy hippies op weg naar 't land van de Castros.

Tot in Cuba!

XX Marian. 't

• 29 December 2013 - 08:57

Marja:

Als het gegaan was zoals we wilden, waren wij morgen vanuit Havanna weer naar NL vertrokken. Kan helaas nu niet zwaaien. In elk geval een hele fijne tijd in Cuba en benieuwd naar jullie verhalen. En Friesland is ook leuk....

• 29 December 2013 - 11:09

Rini Kleijn :

heel veel plezier, genieten en fietsen!! En een goed en gezond 2014 alvast!! Ben benieuwd naar jullie verhalen, foto's, etc. xxxx

• 29 December 2013 - 18:04

Karin:

Goed idee om zo het nieuwe jaar in te fietsen! Heel veel plezier en feliz año!!!

• 29 December 2013 - 18:30

Gemma:

Supergaaf lieve Arie en Marian!!! Ik hoop dat jullie weer een schitterende reis gaan beleven maar daar heb ikalle vertrouwen in :-)). Een dikke kus en hug van mij en met O&N drink ik 'n glas (of 2) champagne op jullie!!! Xxx <3

• 29 December 2013 - 18:30

Gemma:

• 30 December 2013 - 13:23

Nena En Bob:

Hola!
    Feliez nabiedad!! Feliz Anjos!
    Muchos funnos!

Mucho Adiosos,

Nena en Bob vanit Hilversum!

• 30 December 2013 - 19:36

Nena:

Johnny Cash op de top 2000! kunnen jullie die daar ook luisteren??

• 31 December 2013 - 11:22

Karen:

Lieve Aria en Marian, heeel veel fietsplezier in Cuba, we gaan jullie reis weer volgen, tot over een maandje, zoen Alfred en Karen

• 01 Januari 2014 - 05:41

Zino:

Hoi Arie en Marian bedankt voor jullie berichtje!!
    Jullie ook gelukkig nieuwjaar! Ik zit te wachten hoor op jullie volgende
    reisverslag en foto`s!!

• 01 Januari 2014 - 20:16

TheaTersteeg:

jullie natuurlijk ook de beste wensen voor 2014 ,niet te hard fietsen hoor ,en hou de banden in de gaten ,veel liefs uit Nederland xxx

• 02 Januari 2014 - 20:02

Corriehoogendoorn:

een goede reis in het nieuwe jaar ,met weinig lekke banden.

groetes Corrie

• 03 Januari 2014 - 17:57

Josée Kortbeek:

Dank voor lieve kaart en geniet samen op de tandem, hartelijke groet uit Saillans (Fr).